Inte min dag....

Först ett negativt besked och sen männsikor som bara suger ur en all energi vid bara blotta tanken på dom!

Det negativa beskedet är väl egentligen inte så farligt ytan mer en besvikelse...mer om det senare...

Sen vissa människor, förstår inte att vissa personer är så himla duktiga på precis ALLT och bara MÅSTE göra allt annat så de slipper undan annat....

Usch....

Stackars Fredrik när han kommer sen som kommer få lyssna på massa gnällande från mig, och så väntar jag fortfarande på ett speciellt mail.... just nu känns det ännu mer viktigt!


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Gokväll

Ja ibland blir man trött på såna folk.

De tröttar ut en totalt

Gonatt från mig o kram

2010-03-01 @ 22:13:19
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Ina

Vad är det som har hänt?=(

2010-03-02 @ 06:41:38
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra