Inte som planerat....

Dagen blev inte som jag planerat, lite mindre roliga saker inträffade som jag var tvungen att ta hand om. Känner mig väldigt trött psykiskt just nu pch vet inte var jag ska få krafter från.

Önskar bara att det ngn gång kunde va lugnt omkring mig.

Har ett måste kvar att göra idag sen ska jag låta älsklingen ta hand om mig och sen får det bli tidig läggning i kväll så jag orkar med morgondagen då jobb väntar, har även en annan sak att ta hand om då och på eftermiddagen/kvällen ska vi fira min lilla Liam. Längar efter han jätte mycket just nu!!!!


Kommentarer
Postat av: Aurora

Önskar jag kunde ge dig lite extra men det är ju omöjligt. Vad jag i varje fall vet är att man klarar mer än vad man tror. Kram

2010-03-22 @ 18:51:00
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: Ama de casa

Hoppsan! Trodde jag skulle komma till en annan Petra, men det gör inget. Det var så kul att titta in hos dig också :-)

Hoppas älsklingen tog hand om dig så du mår bättre nu!

2010-03-22 @ 20:05:42
URL: http://amacasa.wordpress.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra