Jobbiga förkylning

Min förkylning vill inte ge med sig, men den vill inte bryta ut riktigt heller. Just nu är den bara besvärlig, den har get mig en öm kropp och det känns som om jag skulle ha feber vilket jag inte har. Det kliar i halsen så jag har en irriterande hosta, det känns som om jag har en klump i halsen som får mig att må illa. Sen i går kväll har jag vart övertygad om att jag skulle kräkas men det har jag inte gjort. Det smakar äckligt i munnen och mat smakar inget...

Förrutom allt detta så mår jag väl ok så det är väl bara att pallra sig i väg till jobbet i eftermiddag.....

Är på gränsen till att behöva va hemma men jag gör ett försök, hinner ju vila några timmat till för att få lite krafter ;)

Passar på att önska er en underbart regning måndag :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra