Kan det va så??

Kan det kanske va så att min trötthet jag känt den senaste tiden beror på att jag håller på att bli sjuk?

Kände mig lite småhängig i morses och hade huvudvärk och öm i kroppen, särskilt nacken. Sen jag kom hem från jobbet har jag legat helt utslagen och har ont i halsen och känner mig tjock i halsen, och så har jag en sån där äcklig smak i halsen som man kan få när man är förkyld.....

Kan lova er att nu är det absolut inte rätt tid att bli sjuk på, kaos på jobbet.....

I dag har jag och kollegan jobbat häcken av oss då vi vart underbemannade och samtidigt har vi letat vikarier för att täcka upp i kväll och i morgon. Har verkligen inte hunnit med att ge vårdtagarna det där lilla extra i dag så det kändes inte så kul. Dessa jävla besparingar!

Nu ska jag läsa lite bloggar istället och hoppas jag kan läsa lite kul :)


Kommentarer
Postat av: Elinor-nossposs

grattis! du har nog åkt på de samma som jag har, fast nubörjar jag bli kryare iaf!!

2010-03-25 @ 07:29:12



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra