Lite bilder

Kom på att jag inte tömt kameran på kort på ett tag så det är vad jag sysslat med nu

Hittade ett kort bl.a som jag tog på Liams kläder då han kom hem från dagis häromdagen



Så kan det se ut om man heter Liam och har lekt med lera på dagis ;)

Is är inget kul men istappar kan faktiskt vara väldigt fina att titta på...eller vad tycker ni?

 

Hoppas ingen fick den isen i huvudet bara ;)

Men jag kunde nog haft otur och fått massa snö över mig om jag inte uppmärksammat det här utanför mitt häromdagen



Självklart fick jag rivit ner den snön, kan ju vara bra att ta det säkra före det osäkra ibland. Likadant gjorde vi hos Fredrik för att slippa få massa snö över oss där

 

Mer bilder kommer senare, bl.a från Fredriks födelsedag :) Då får ni se vad jag gjorde för tårta till han :)


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Gomorron

Oj vilket kladd ser ut som om någon hällt filmjölk

Vilka istappar, de har varit många såna i år

Ha de gött

kram

2010-03-02 @ 07:28:07
URL: http://www.metrobloggen.se/planket



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra