Lite bra dag trots allt

Kändes verkligen inte som en bra dag i morses men efter att ha fått i mig kaffe och sen ytterligare några timmars sömn så var det lite bättre.

Tänker inte låtsas för er och för att vara helt ärlig så har jag en svacka just nu och krafterna är inte många, men en dag i taget så ska jag nog va i form snart igen. Sen har jag en underbar pojkvän som finns där för mig, och jag kan lova att jag är inte alltid så lätt att ha och göra med så en stor ros till hjärtat som orkar med mig ;)

Lite uppiggande var när hjärtat kom med 7 röda rosor till mig idag :) Idag är det 7 månader sen vi träffades...jisses vad tiden går fort :)

Något annat kul idag var att för ett tag sedan så var jag med i en tävling hos Johanna - Sofia där jag tävlade om en Goodiebag, tyvärr vann jag inte den men däremot så fick jag ett tröstpris. Det var tigerbalsam ifrån företaget Sunnycoco. Idag kom paketet och då hade jag fått det här....


(bild lånad från hemsidan)
18 gr Tigerbalsam + 7 st små söta 3 gr burkar,

De var så söta de där små burkarna :)

Tackar så jättemycket :)

Ibland krävs det inte mycket för att pigga upp ngn som känner sig nere....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra