Lördagens jobb avklarat

Dagens jobb är gjort och älsklingen har arbetat bra med :)

I morgon är det jobb för mig igen och Fredrik har lite jobb kvar här hemma med, vore ju dumt om han kunde va ledig och ta det lugnt ;)

Efter jobbet i morgon kommer jag ha massa att göra här hemma med för här ser ut som ett bombnedslag just nu. Men en paus ska jag tydligen ha klockan åtta i morgon kväll enligt min lärare, hade fått ett mail om ngt program hon tyckte jag skulle se i morgon.... får väl kolla upp sen va det va för ngt.

Nu blir det en kopp kaffe och så ska jag kolla när hjärtat fixar med Liams födelsedagspresent :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

va fin blogg .. don header är jätte fin =)

Kram Sofie

2010-03-20 @ 23:13:36
URL: http://doodien.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken är din favorit blogg?

Kram www.jossis.se

2010-03-20 @ 23:25:42



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra