Minneslunden

I går tog jag med mig Fredrik och alla barn till minneslunden för att tända lite ljus och lägga blommor. Brukar oftast gå dit själv men det kändes bra att de var med i går. Tråkigt bara att det är vinter nu för det är inte lika fint där då.

 

I går la vi tre blommor och tände tre ljus

Varsin blomma och ljus till Jimmy och Farfar , de la vi jämte varandra för nu är de återförenade igen.



Sen la vi en blomma för M, tyvärr kände jag inte M men det gjorde Fredrik men flickvännnen till M känner jag så det kändes som en fin gest att tända ett ljus för han och lägga en blomma....än en gång har en alldeles för ung människa lämnat livet.



Vit ros var det jag valde till alla eftersom jag alltid köper det till Jimmy, vitt och lime var färgerna vi hade på hans kistdekoration på begravningen.

R.I.P


Kommentarer
Postat av: Aurora

Vad fint ni gjort.

*Svar på din fråga. Har du halva tanden kvar så ska det inte vra ngr problem att antingen bygga upp den igen eller göra en krona på den. Oftast en kostnadsfråga. En krona är ju dyrare men ett hållbarare alternativ. Det är ju tandläkaren som avgör om det går att bygga upp den med plast. Kram

2010-03-14 @ 22:13:58
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra