Som jag anade....

Fredrik var snabb med att messa telefonumret till tandläkaren till mig idag så jag inte skulle "glömma" att ringa, fick sen en påminnelse med....hehe

Började ringa i morse men först kom jag inte fram och sen var det en jädrans telefonkö så till slut fick jag lägga på eftersom jag va på jobbet när jag ringde, kan ju gärna inte säga till vårdtagarna att de får vänta på hjälp för jag är i telefonkö....

Sen rusade dagen iväg men på eftermiddagen ringde jag igen, och kom fram....

Ringde då till skene folktandvård där jag va sist, men eftersom jag inte går där regelbundet så hade de ingen tid nu utan jag skulle få vänta till maj månad och det går ju inte. Istället får jag ringa till den folktandvård som har jour denna veckan så nu får ja vänta tills i morgon bitti med det.

Måste kolla med mamma hur hon har det i morgon, om hon har möjlighet att åka med mig i så fall :(

Så jag får stå ut med den eländiga halva tanden ett tag till, förstår inte heller varför jag inte kan låta bli att va där och känna på den vassa tanden med tungan :( Ibland är man bra korkad....

Nu blir det lite slappande tills Fredrik kommer och sen blir det affären :( Måste ju tyvärr handla lite...


Kommentarer
Postat av: Aurora

Du får ta nya tag i det i morgon. Kram

2010-03-15 @ 19:50:53
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra