Tårtbild beställd

Har ju glömt att beställa tårtbild till Liams tårta.....

Men nu är det gjort, tänkte gjort ngt kul med ett foto av han men jag kände att jag hann inte just nu och ville beställa så att jag är säker på att jag får hem bilden i god tid.

Så det blev alltså denna bilden till tårtan



Tror han kommer bli nöjd :)

Han fyller ju år på lördag men är då hos sin pappa och jag jobbar så på tisdag nästa vecka ska vi fira lillemans 6-års dag :)

Han kommer bli supernöjd med sin födelsedag kan jag lova, och det är först då han får se sitt "nya" rum. Det ska vi fixa i helgen och han har inte en aning om detta :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag googlade tårtbild och hamnade här - jag är på jakt efter en tårtbild med Buzz Lightyear nämligen.

Vart beställde du din tårtbild? :)

2010-09-11 @ 18:20:26
URL: http://sandrastomberg.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra