Utvilad...

Sov tills nu och känner mig relativt utvilad men lite stresad samtidigt eftersom jag har en del att göra idag!

Gårdagen gick i ett....

Först jobbade jag och det gick bra, personal va sjuka och det hade vart lite problem att få in vikarie men som tur va löste det sig. Det fick mig att än en gång fundera över det jag skrev om häromdagen, de som är arbetslösa som tackar nej till jobb av olika anledningar.....

Medans jag jobbade fortsatte älsklingen att slita med att få klart Liams rum, fototapet sattes upp och skrivbordet målades om. Fototapeten var en liten besvikelse eftersom måtten inte stämde riktigt och så blev det lite "sprickor" i den när den sattes upp :( Men det blev ändå bra och Liam kommer nog inte tänka på det.

När jag kom hem från jobbet var det bara att sätta igång att få in alla leksaker (evighetsgöra), men det blev klart och det enda som saknas nu är gardiner och det kommer upp idag. Dock så borde jag ha en kappa men det är 2 längder som jag får idag för när jag bad Fredriks mamma sy gardiner visste jag inte om att jag skulle möblera som jag gjort nu. Men det får duga så ändrar jag till kappa nästa gång.

Rummet blev iaf bra, det är ett litet rum så det finns inte så mycket möjligheter. men det är mysigt nu iaf :)

På kvällen blev det sen att springa till tvättstugan med eftersom tvättkorgen var överfull, hade ingen tid innan på onsdag men jag hade tur att det var min vän som tvättade så när de var klara så kunde jag köra några maskiner.

Dagen gick alltså i ett och det blev sent, var jättetrött i går kväll.

Ska försöka att ta det lite lugnt i dag så jag varvar ner, men jag har lite ärenden som ska göras och så borde jag förbereda tårtan tills i morgon :) Håll tummarna nu bara att tårtbilden kommer idag annars vet jag inte hur jag ska lösa den biten :(

Nu lite kaffe och sen bloggläsning :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra