Vissa stunder....

Ibland krävs det inte mycket för att luften ska gå ur en och man bara vill lägga sig ner och sova bort resten av dagen för att sen vakna upp och hoppas att allt har löst sig.

Ett litet problem kan jag handskas med men blir det mer så fixar jag det inte :(

Varför kan jag inte få tillbaka alla mina krafter igen och den där jävlar anama sidan av mig?

Ska försöka få semester i morgon och då ska jag finnas till hands för en annan person som behöver mitt stöd, känns som att en repris återupprepar sig.....

Ibland känner man sig väldigt maktlös och det spelar ingen roll hur mycket man försöker så blir det inte bra.

Längtar verkligen efter älsklingen nu, behöver lite energi från han....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra