Bloggtorka?

Vet egentligen inte om jag ska kalla det bloggtorka, jag är nog bara mest trött idag. Tankeverksamheten har gått på högvarv i dag och så får ni tänka på att jag är blondin med så förstår ni nog att jag är helt slut...  ;)

Idag har det pusslats med schema och nu ska allt bara sammanställas ordentligt så att jag ser att det verkligen stämmer, borde börja med det i morgon men hur det ska hinnas med har jag inte en aning om då vi är kort om folk på jobbet.

Kan hända att det kan bli liiiiite kul i morgon ändå :)

Nu är det snart sängen som ska få mitt sällskap istället så god natt på er alla sötisar ;)


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hej blondin

De kan bli torka ibland, då kan man vila sen kommer man på nåt

Ha en bra bra

kram

2010-05-20 @ 13:51:22
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Kaffehörnan

Har du fått paket

2010-05-20 @ 13:52:36
URL: http://www.kaffehornan.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra