Det gick ju bra...

Va ju lite nervös innan men allt har gått bra, över förväntan faktiskt :)

Nu vill jag bara finna den där magkänslan som talar om för mig vad som är rätt att göra.....

Tror det blir några småjobbiga dagar framöver men sen blir det nog bra.



Nu över till den trista vardagen.... disken är avklarad och jag har fått rötj upp på nedervåningen. Nu är det bara bombnedslaget kvar....övervåningen och massa tvätt som måste vikas och plockas in...tråkigt!!

Sen ska jag kila över till mamma och hoppas på att redovisningen blir klar så vi kan åka o lämna in den. Och med lite tur så kanske jag senare idag har fått ett nytt spännande uppdrag....mer om det sen :)

Hade gärna suttit kvar vid datan ett tag till nu men tyvärr så måste jag se till att få ngt vettigt gjort.


Kommentarer
Postat av: Sisse

Säg Hej till din nya granne ;) hi hi

2010-05-04 @ 15:29:49



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra