Efter en dag i varberg

Idag har jag o hjärtat vart i varberg, kikat i affärer och strosat omkring på torget och bara haft det lugnt och skönt. Shoppat fick jag gjort med, linnen till Liam, en liten väska till mig, underkläder till mig, en kjol och så fick jag ett par trekvartslånga linnebyxor av älsklingen...tack hjärtat :)

Sen var vi hos svärmor och lämnade blommor eftersom det är morsdag i morgon, blev bjudna på fika men sen fick jag en sån fruktansvärd huvudvärk så vi var tvugna att åka hem. Och jag kan lova er att det var nog den värsta värken jag upplevt...fy fan!! Efter en stark värktablett så gav den med sig till slut och jag halvsov den mesta delen av vägen hem.

Hann inte va hemma så länge innan vi kom på att vi skulle åka till Fotskäl....mitt ute i ingenstan. Åkte dit för att lyssna på vännen Tommy när han skulle uppträda med  sitt band, även om det inte är min musiksmak (blues) så måste jag säga att de va riktigt bra.

Blev en kort stund där och sen va det dags för mat, det fick bli hämtmat.... kinamat :)

Nu blir det filmkväll och mys med hjärtat!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra