En lång dag

Idag har det vart en riktigt lång dag och jag känner att den inte är riktigt slut än.

Startade dagen med jobb, men blev tvungen att flexa ut ett par timmar pga ett möte som jag va tvungen att bege mig på. Lite jobbigt men jag hoppas att det blir bra till slut....

Sen tillbaks till jobbet och jobba till fyra, när jag väl kom hem var jag helt slut så det blev 1 timmes vila innan älsklingen kom o väckte mig o sen bar det i väg till affären och för att hämta Fredriks barn.

Sen har kvällen bestått av att få ordning på en bokföring och även Oriflame beställning, fick även gjort endel annat pappersarbete som legat och väntat men nu är det mesta klart.

Har en disk som väntar på mig men den får faktiskt vänta tills i morgon, nu ska jag bara läsa lite bloggar och sen blir det sängen. I morgon ska jag ju iväg på ett spännande möte :)

Kikar jag inte in mer i kväll så säger jag God Natt nu!!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra