Ett jobbigt avsked

I kväll fick jag uppleva ett avsked som jag aldrig trott skulle bli så jobbigt.

Berättade ju häromdagen att mamma tänkte sälja sin chihuahua Mikkey Dee, och trots att jag inte är en riktig djurmänniska så har Mikkey haft en speciell plats i vår familj. Han kom in i var familj som en ny familjemedlem strax efter att min lillebror Jimmy hade gått bort. Så han blev som en tröst i familjen kan man säga.

I kväll när jag var över hos mamma fick jag reda på att hon hittat en köpare från Örebro och de är på väg hit redan i kväll för att hämta han, så helt plötsligt så blev det sista gången jag fick träffa Mikkey.

Det var otroligt jobbigt och jag blev väldigt ledsen, berättade för Robin när jag kom hem och han tyckte nog att det kändes jobbigt med. Han älskar ju verkligen hundar med. Så just nu är han över hos mamma för att busa med Mikkey en sista gång.

Egentligen borde jag passat på att ta lite kort på han innan han flyttar men jag orkar inte.

Kommer sakna han, och vågar inte tänka på att jag måste berätta detta för Liam på tisdag. han får ju inte ens chansen att säga hej då....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra