Face mist - Ett måste till sommaren


En underbar face mist som syresätter och friskar upp huden, bara att spraya i ansiktet och det går lika bra att använda den även om du har make up.

Har själv testat den och kommer definitivt köpa hem mer av den, den kommer bli ett måste för mig nu till sommaren.

Har ni testat att använda face mist någon gång?

Jag hade inte det innan och jag tyckte det verkade lite konstigt men har man inte testat så tycker jag att man ska göra det.

Just nu kostar denna 65 kronor. Ord pris är 95 kronor



Optimals Oxygen Boost Face Mist

se.oriflame.com:80

Optimals Oxygen Boost Face Mist


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra