Go´kväll

Har ni saknat mig? ;)

Trots ledig dag så har det inte vat ngn vidare uppdatering här på bloggen. Förstår inte vart dagen tagit vägen men på ngt sätt så försvann den.

Har fått röjt lite här hemma, vart o handlat och ikväll har jag vart ute med jobbet och ätit. Det va för vi skulle tacka av två stycken som går i pension, i morgon jobbar jag faktiskt sista dagen med den ena av dom....

Det har vart en trevlig kväll och jättegod mat, lite musik bjöds det på med eftersom det va en trubadur på plats. Lite lugn och skön musik i bakgrunden :)

I morgon blir det jobb för min del igen men sen är jag ledig två dagar igen :)

Ska försöka blogga lite mer i morgon!

 


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Sikken fin blogg du har!

2010-05-27 @ 23:14:17
URL: http://junttiisradioactive.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra