Lite annorlunda kondomer

Lite fantasi och världen skulle se mindre besvärlig ut....

Hur skulle det se ut om alla gjorde reklam för samma sak!!!

Nya märken att välja på

FELIX kondomer: Gör det goda godare

FROSTIES kondomer: De väcker tigern inom dig

GEVALIA kondomer: När du får oväntat besök

NOKIA kondomer: Connecting people

OLW kondomer: För att du älskar det goda

CARLSHAMNS kondomer: Gott, Gotti, gott gott

McDONALDS kondomer: Livet har sina goda stunder

LIBERO kondomer: Det känns tryggt

LÄTTA kondomer: Om du har bestämt dig

VICKS kondomer: Extra starka, Extra friska

STATOIL kondomer: Det du behöver när du behöver det

PEDIGREE PAL kondomer: Rekomenderad av ledande uppfödare, köttiga bitar rakt igenom

GINSANA kondomer: Orka mer

GB-GLASS kondomer: Jag och min Magnum

LOREAL kondomer: För det är jag värd

GORE TEX kondomer: Guarantied to keep you dry

DELIKATESS YOGGI kondomer: Nya smarriga smaker i en ny fin förpackning

ERICSSON kondomer: It`s all about communication

MICROSOFT kondomer: Where do you want to go today

ALGRENS BILAR kondomer: Det enda sättet att stoppa dom är i munnen

PRINGLES kondomer: Once you pop, you can´t stop

BLÅ-BAND kondomer: Smaskens till sista slicken

WHISKAS kondomer: Om kissen själv får välja


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra