Min lediga dag

Ledig dag och massa att göra :(

Har fått tvättat, vart och kollat skor och köpte ett par. Inget märkvärdigt utan jag va bara tvungen att ha ett par. Detta är verkligen inte min årstid att köpa skor. Det finns massa fina skor men alla är öppna fram vid tårna....ngt som jag absolut inte tar på mig!

Har fått handlat mat till helgen med och idag blir det tacotårta.

Lilleman har idag med sig kompis hem från dagis...första gången :) Hihi....märks att han börjar bli stor. De leker och har jättekul nu så om en liten stund ska jag ta fram lite fika till dom. men innn dess så ska jag ha lite bloggläsning :)

Återkommer när jag har det lite lugnare omkring mig


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra