Mors dag

Jaha, alldeles nyss va jag ensam vaken här. Inga barn hos mig och älsklingen sov...och det är Mors dag. Trodde jag skulle bli serverad kaffe på sängen idag men inte då, kaffet fick jag sätta på själv och efter att sen ha suttit o kollat datan lite så vaknade älsklingen till så nu är han faktiskt ute i köket o hämtar mitt kaffe.

Va ute o rökade för en stund sen och det verkar som det blir en fin dag idag, så nu känner jag mig lite småstressad. Har ju massa att ta tag i hemma idag. Balkong och uteplats ska städas efter målarna. Ska även kila över till lilla mor med en liten present :)

Vad ska ni hitta på idag?
Firar ni mors dag?


Kommentarer
Postat av: Aurora

Morn. Trädgården står på min lista idag . Mer blommor ska ut. Ha en bra dag

2010-05-30 @ 10:47:45
URL: http://www.metrobloggen.se/oro
Postat av: lilla my

Ja vi brukar åka hem till kära Mor och fira henne lite så det blir lite mat och kaffe och lite presenter.Kram och ha en bra dag.

2010-05-30 @ 11:33:34
URL: http://www.metrobloggen.se/miumiu
Postat av: Malin

Nja, firar och firar, men jag fick dricka vin till maten när vi var ute och åkte till föräldrarna :) annars ger jag rosa rosor till min mor och till barnens farmor.

Själv fick jag en staty som dottern 7år hade gjort. Gulligt.



Fin blogg

kram

malin

2010-05-30 @ 23:27:19
URL: http://gerdmalin.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra