Narkotikan ökar

Att narkotikan ökat i Mark kan man läsa om här: http://www.bt.se/nyheter/mark/narkotikan-okar-i-mark(1901073).gm

Kanske just därför marks kommun nu för tiden även kallas Knarks kommun....

Och i denna kommun ska mina barn växa upp, känns inget vidare :(

Sen tror jag inte att det bara är så  att narkotikan ökat utan att det mer beror på mer tillslag av polisen. Men de behöver göra ännu mer tillslag. Jag hoppas verkligen att de kommer göra en större satsning här i kommunen så att vi kan få se en statistik sen som visar att narkotikan sjunker.

Många alltför unga personer har mist livet pga droger och fler kommer att mista livet om det inte blir en ändring.

Nästa gång kanske det är du som läser detta som förlorar ngn i din närhet.....

Alla måste hjälpas åt att få ett stopp på detta, istället för att titta bort och blunda för det som sker så borde polisen få in mer tips tycker jag.





Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra