Ny version av Öppna landskap

Jag trivs bäst med starka killar
Stora muskler skall det va´
När hans mages räfflor kittlar
mina valkar,mår jag så bra !

Jag trivs bäst när mannen sliter,
Går på gym och lyfter skrot.
Bara han är tyst och skiter i
att jag gör tvärtemot !

Det är hans tur att vara fin
Det är hans tur att lida pin,
jag tittar på med välbehag
och tar en till pralin!

Jag trivs bäst med starka killar,
inga sillar vill jag ha!

Vi trivs bäst när männen sliter,
schamponerar våra hår.
Knådar våra celluiter
och masserar våra tår !

Jag trivs bäst i starka armar
på en kropp som är perfekt,
intellektet kan jag stå för själv
om han är sexobjekt !

Han bär mej till en öde strand
och smeker mej med varsam hand.
Ibland får han vara mjuk trots allt,
Men inte överallt !
Jag trivs bäst med starka killar.Inga sillar vill jag ha


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra