Onsdag

Tröttare än tröttast :(

kaffe verkar inte hjälpa idag även om det smaka lika bra som vanligt.... Tror det får bli lite mer sömn så jag blir människa igen. Sen är ju planerna att åka till GeKås, och innan det ska jag ev. med mamma på ett möte.

Är lite nyfiken på hur Robin ser ut idag för han sov hos en kompis i natt och idag skulle de klä sig "riktigt" till skolan, de skulle ha en liten tävling om vem som kunde klä sig minst "gangsteraktigt" (lärarnas uttryck..hehe)

I vanliga fall har han ju jeans som det får plats 3 Robin i, t-shirt i storlek XL, keps och en luvtröja. I går va han över hos min lillebror och lånade kläder, ett par normala jeans och och en skjorta :)

Var ju på möte på skolan i går om Robins nya klass, och jag är väldigt nöjd. Robin är nöjd med men som tonåring är det väl så att det måste alltid finnas saker att klaga på. Och lärarna dom har verkar superbra.

I veckan har dom bla vart på IKEA och handlat endel och sen har dom skruvat ihop lite grejer. Genom en sån vanlig sak så har dom då fått lägga upp en kalkyl och budget - matte. Läst ritningar och skruvat i hop - teknik. På ett enkelt sätt har de fått in 2 skolämnen :)

Och Robins omdöme för gårdagen var "Utmärkt jobb hela dagen" :)

Ska berätta mer om detta omdömesystem en annan gång.




Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra