Ordning och reda

Mors dag är över, ska man bli bortskämd på mors dag eller ska man skämma bort?

Jag får nog säga att det vart båda delarna här idag, jag har fått jättemycket hjälp av älsklingen att få lite ordning här hemma. Uteplasen kan nu användas igen, och på uteplasen står även nu en underbar badenbaden stol som jag länge velat ha, en perfekt morsdag present från mina barn (läs Fredrik) ;) Tack hjärtat :)

En liten söt handplockad blombukett står ute på bordet som min lille söta Liam kom hit med idag.

Och vad har jag gjort idag som får mig att framstå som en god mor?

Jo, jag har fixat tacopaj och till efterrätt blev det en underbar rabarberpaj. (fick ett nytt recept på paj av svärmor som jag va tvungen att prova och den va ljuvlig så jag lovar att lägga upp receptet här sen)

Sen har jag naturligtvis varit över hos mamma med en liten present med, snäll dotter som jag är ;)

Dags för mig att kila till tvättstugan men jag återkommer sen igen och då med recept :)


Kommentarer
Postat av: Kaffehörnan

Hej du

Så mysigt man kan sitta på uteplatsen, då blir de fina dagar,kvällar

Jag har varit med mina kompisar o sett trav

kram o gonatt

2010-05-30 @ 23:58:35
URL: http://www.kaffehornan.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra