Släkten....

Hmm...började skriva ett inlägg som jag raderade....

Det blev för personligt kände jag, skrev för att ge Elinor ett svar på hennes kommentar. Men istället för att skriva om det här så kan jag hellre förklara för henne när vi ses.

Jag är öpppen och ärlig i min blogg men när det gäller vissa saker så vill jag inte skriva det här för jag vill inte riskera att såra ngn annan bara för att jag känner eller tycker på ett visst sätt.

Skulle skrivit om släkt och familj, kanske jag kan förklara för er ngn annan gång....


Kommentarer
Postat av: Grannen Elinor

oki! Ja, vi får ta den där kaffen =)

2010-05-14 @ 19:44:57



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra