Tråkiga jag....

2 dagars ledighet har jag ju haft nu och älsklingen har fått tillbringa tid tillsammans med en utvilad och glad Petra. Nu är det ju jobb igen som gäller och ikväll kommer den där trötta och tråkiga Petra fram igen :( Är mätt och belåten efter att älsklingen hade grillat lite lagom tills jag slutade jobbet i kväll, sen blev jag beodrad att sätta mig vid datorn medans han tog hand om disken...och nu har tröttheten kommit.

Så som tack för allt idag så kommer jag antagligen ta på mig min supersnygga pyjamas och rulla in mig två varv i mitt gigantiska täcke för att sedan somna inom ett par minuter.

Ibland undrar jag vad jag gjort för att förtjäna min älskling, och hur han står ut med mig är ett mysterium...hehe

Nu säger jag natti natti....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra