Äntligen!!

Äntligen är det Torsdag, idag väntar en heldag i Göteborg med älsklingen.

3D ultraljud och kolla kön på det lilla pyret som ligger i magen...spännande :)

Sen blir det nog lite shopping, behöver hitta kläder till nästa helg bl.a. Ska på julbord på fredagen och dop på söndagen.

Kommer med uppdatering senare idag och då får ni se bilder med....

Vore kul om ni ville gissa vad ni tror att det är, flicka eller pojke?

(Jag har ju 2 pojkar sen innan och Fredrik 1 pojke och 1 flicka)

Jag själv är övertygad om att det är en liten kille ;)


Kommentarer
Postat av: Nathy DeMecho - Gravid!

En liten flicka tror jag allt.. :)



Ska bli kul att få se bilder sen! Hoppas ni får en bra dag. Kram

2010-11-25 @ 11:14:59
URL: http://nathydemecho.blogg.se/
Postat av: Jane

Jag tror på pojke. Drömde däremot att ni fick en liten flicka, hmmm... :D

2010-11-25 @ 12:38:08
URL: http://www.janejohansson.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra