Fredagsnöje

Tvättstugan idag...men det är nog första gången jag har så lite tvätt som jag har idag :)

Ska alldeles strax gå bort o hänga upp tvätten och sen ska jag försöka fixa till mig lite så vi kan ge oss i väg på ngt kul med barnen.

Idag blir det en tur till Leos Lekland, tror jag ska passa på att göra ett besök på ÖB då med och se om man kan hitta ngt fynd, Rusta är ju alltid kul att besöka med ;)

Sen va det ju meningen att vi skulle besöka kinna hotell i kväll och lyssna på Black Rose, men detta hoppar jag över. Det hade vart jättekul att gå dit o lyssna och träffa lite folk men känner ändå att det blir för jobbigt. Har inte riktigt vart i fort och att vistas bland massa fulla människor då känns inte så lockande. Får hoppas det blir fler tillfällen.

Nu ska jag kila till tvättstugan, men först ska jag ringa Nine o kolla om hon behöver tvätta lite :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra