Gardinbyte

Tidd advent så byter jag gardin i köket, men känner att jag måste byta i vardagsrummet med eftersom jag nu har upp vita tunna gardiner. Ett problem bara...har lånat ut de gardinerna jag vill sätta upp till mamma :( Hoppas verkligen hon byter nu i dagarna så jag kan hänga upp dom här hemma.

Det är svarta längder, förra året hängde jag röda band med pepparkakshjärtan på med men i år tänkte jag kanske hitta ngn annan dekoration till dom :) Ni får se när det blivit fixat.

Och på tal om byta gardiner så är det ju lite annat som ska fixas till advent med...måste försöka komma ut i förrådet idag och plocka in de saker jag behöver till advent...och julkalendern som Liam ska få ha sen med paket :)

Oops...klockan tickar...måste kila ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra