Julskyltning?

Första advent idag och då brukar det innebära att jag går på julskyltningen i kinna. Brukar inte va så märkvärdigt men det har ändå blivit en tradition, sen avslutar man dagen med lite adventsfika hemma...mysigt :)

Men i år blev det inte så för mig eftersom jag va tvungen att jobba, adventsfikat tog vi hemma i går kväll istället.

Och istället för julskyltning i kinna så har jag vart här....



Första gången jag va där och det va riktigt trevligt, köpte inget men jag hittade några helt underbara tavlor som jag gärna ville ta med hem :) Men visste inte vilken/vilka jag ville ha eller var jag skulle ha dom så jag får avvakta. Det var två tjejer som gjorde dom och dom hade ingen web-butik men däremot en blogg som jag fick adressen till och jag fick gärna beställa därigenom sen...perfekt :)

Har inte adressen tillgänglig just nu men lovar att berätta för er i morgon.

Har haft en lång dag idag med och jag förstår inte ens hur min kropp orkar va uppe just nu, sen har jag förbaskat ont i revbenen på vänster sida under bröstet...jobbigt. Får ont där nästan hela tiden då jag har ansträngt mig och rört på mig mycket, om det beror på bebis eller inte vet jag inte men jobbigt är det iaf!

Så nu ska jag inta ryggläge!

Natti natti


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra