Torsdag

Ännu en kylig dag men tyvärr ingen sol som värmer, men jag ska ändå ge mig ut en sväng sen så jag får en promenad.

En sväng till Kapp Ahl blir det idag, och så ska jag kolla om vännen Karin hade tid för en fika med :)

Sen får det väl bli ett röj här hemma och kanske att jag fixar lite inför kalaset nästa helg, i kväll ska jag ju iväg en sväng och älsklingen kommer inte hem innan sent idag. Han skulle ut på middag i kväll med cheferna och några kunder.

Kanske beställer en julklapp idag med, kan ju inte skriva vad eller till vem här för man vet ju aldrig vem som kikar in här ;)

Har ni börjat köpa julklappar än?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra