Barnvagnsdjungel

Är ju bara i v17 men har kollat lite på barnvagnar för att se vad som finns, och jisses sån djungel det är!!

Finns hur mycket som helst ju :(

Detta blir inte lätt, men jag har inte tänkt att köpa ngn ny för efter att ha haft 2 barn så vet jag att man använder dom inte så länge så dom hinner bli utslitna. Så man kan få tag på en riktogt fin begagnad till mycket bra pris och det är så mycket annat man behöver köpa med.

Vill iaf ha en kombivagn, heöst ska det vara en sån med kärra och en lös insats i. Tycker det är smidigt :) Sen tycker jag att det är viktigt att det är bra lastmöjligheter under vagnen. Färg vet jag inte än....

Tur att man har lång tid på sig innan man måste köpa en....


Kommentarer
Postat av: Elinor

köp min ;) 2000:-

2010-10-18 @ 21:25:15
URL: http://www.hannaelinorjosefine.blogspot.com



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra