Bra idrottsmän från lilla kinna :)

Som vanligt när man läser nyheterna så är det inga glädjande nyheter....

Tänk om man en dag bara kunde få läsa om roligheter istället för massa tråkigt och smutskastning mot kända personer.

En nyhet jag hade velat läsa är om hur det gått för den svenska kille som var med i Ironman :) Den killen är nämligen härifrån lilla kinna :)

Kollade igår och då kunde vi hitta tiderna för hur det hade gått så simningen och cyklingen och det var ok tider men hur det gick med löpningen vet jag inte. Kommer inte i håg heller var vi vittade resultatet (det var min kollega på jobbet som hittade det)

Så vet ni ngt om Ironman som gått i helgen så tipsa mig gärna.

Sen har vi ju en till duktig idrottsprofil från kinna och det är ju basketspelaren Jonas Jerebko som tyvärr har skadats och nu opererats. Men det verkar som operationen gått bra. Får säkert höra mer om detta senare idag så jag kommer träffa hans mamma :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra