En höstlik söndag.....

I dag känner man verkligen att det är höst ute, men det regnar inte i alla fall :)

Fick ett roligt samtal nu på morgonen...det va lilleman som saknade sin mamma och vile sova hos mig idag :) Självklart får han det, så efter simskolan någon gång i eftermiddag så kommer han....mysigt!

Måste också sätta mig och skriva nytt schema till fritids och lämna in i morgon....usch. Avskyr när det ska göras, mycket att hålla koll på. Hur jag jobbar, hur Liams pappa jobbar, vem som hämtar och vem som lämnar.....

Tror det är dags att planera dagen nu.....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra