Extreme home makeover

Sitter och kollar på det programmet just nu...älskar det!

De hade gärna fått komma hit till sverige och ordnat en bra bostad till mig, hjärtat och alla barn :)

Jag har ju 2 och Fredrik 2, sen har vi ett gemensamt på väg....5 barn totalt. Det är inte lätt att hitta ngt bra boende ska ni veta. Viktigt är att alla barn har egna rum, fast den lille som är på väg behöver ju inget eget rum än på ett tag...men det är ändå många sovrum som behövs. Sen vill jag ha ganska stora ytor så man inte går på varandra hela tiden....

En stor herrgård hade passat fint :)

Nä...vi ska nog hitta något även om det tar ett tag....


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra