Fredag

Äntligen fredag brukar man ju säga, men för min del som legat hemma sjuk har det egentligen inte så stor betydelse. Fast det är ju skönt att veta att älsklingen är ledig några dagar nu med :)

Naturligtvis sitter jag fortfarande i pyjamas men det är nog dags att se till att jag kommer i lite vanliga kläder för om en timme kommer svärmor på besök. Hon ska ta med min jacka och byta dragkedja i den...perfekt eftersom jag gillar min jacka så nu behöver jag inte känna att jag MÅSTE hitta en nya jacka :)

Har vart lat och inte orkat lägga in kort i datorn från i fredags då jag var på 60-års kalas, ska verkligen försöka göra detta idag.

Har ett erbjudande från Oriflame att lägga upp med som man bara inte kan missa :)

Sen har jag ju haft fundering på en tävling här i bloggen...vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

tävlingar är alltid skoj och det ger ju genast fler besökare! så kör på det

2010-10-01 @ 12:02:50
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Jennie ♥

trevlig helg! :)

2010-10-01 @ 16:05:50
URL: http://jennsiii.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra