Gekåsbesöket

I går var vi ju alltså på Gekås... åkte på eftermiddagen som vi brukar och det va ganska mycket folk och väldigt utplockat bland vissa saker.

Det har ju blivit väldigt stort nu och det verkar som om dom inte hinner med att fylla på i butiken lika bra nu. Skulle ha en vinteroverall till Liam men det fanns inte, till pojk fanns den en enda sort och den var väldigt barnslig så det blev ingen. Lite besviken blev jag för de brukar ha massa overaller i vanliga fall, några handskar till Liam fick jag inte tag på heller.

Men lite som vi köpte var täcke till spjälsäng, korgen och barnvagnen. 1påslakan till spjälsäng och ett mindra påslakan till korgen.

Sen blev det lite julklappar med men till Liam som annars brukar va lätt att köpa till hittade jag inget...det var som sagt väldigt utplockat :(

Vi fick köpt present till Celine med iaf så nu är det klart :)

Det blev en billig nota för mig iaf :)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra