God morgon

Det va en frisk morgonpromenad man fick nu när man gick till skolan med Liam, ganska uppfriskande faktiskt :)

Bara man ser till att man tar på sig ordentligt så är det skönt, så idag åkte mössan på...hehe...kan förövrigt tala om att jag passar inte alls i mössa. Men jag ser hellre lite löjlig ut än att jag ska frysa.

Nu säger jag God natt igen för en stund, tänkte lägga mig en stund medans Liam är i skolan. I eftermiddag blir det full fart. Ska träffa hon jag är kontaktperson åt då och så ska jag köpa present till Wilma :) Det är ett tag kvar tills hon fyller men jag har bara en sak kvar att köpa idag innan vi är klara med hennes presenter. Skönt att va ute i god tid eftersom vi redan ska börja med julklappar, första julklappen är redan inhandlad....den är till älsklingen :) Har köpt det enda jag har kommit på så om ni har förslag på vad man kan köpa till ngn som redan har allt han behöver så kom gärna med tips :)


Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

mössväder är det absolut! jag lycka se ut som värsta nörden men vad gör man inte för att slippa ligga sjuk i en vecka..

2010-10-26 @ 08:54:04
URL: http://emis.myshowroom.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra