Hemma efter ett dygnspass

Jobbade ju dygnet i går och avslutade arbetet med möte på morgonen, därför blev arbetstiden några timmar längre än vanligt. Hämtade sen Liam på skolan och begav oss hem...home sweet home :)

Gårdagen på jobbet var bra och dagen gick snabbt, trodde vi var smarta och skulle ta med en brukare på en liten utflykt till Ullared...jippi! Eller inte! Alla hade tydligen åkt dit i går, det var alldeles för mycket folk därinne så det blev inte så länge vi var där, men brukaren vi hade åkt dit med fick iaf handlat lite och var nöjd.

Hoppas det är mindre folk där på torsdag när jag o hjärtat ska dit :) Då ska jag även passa på att köpa påslakan till spjälsängen ( som jag inte har ngn än), såg ett gulligt set med Nalle Puh som jag vill ha och det passar ju bra till både pojke och flicka.

På kvällen när vi sen var i väg på ett annat ärende i jobbet så avbröt de på radion för ett meddelande, en olycka på 41:an.... blev genast orolig och tänkte ringa Robin när vi stannat bilen för att kolla så inte han var ute... fick då ett sms av älsklingen som hört nyheten med och han ville bara tala om att han och Robin va hemma :) Härligt! Men tyvärr så var det en person som blivit påkörd och omkommit, vet att många yngre genar över vägen då de ska till McDonalds...trots att det finns en gångtunnel. Vet att många av Robins kompisar genat där och skulle tro att även Robin gjort det även om vi sagt att han inte får. Hoppas att de förstår hur farligt det är nu!

Mina tankar till anhöriga till den omkomna killen och även mina tankar till den förare som körde bilen...måste vara fruktansvärt!

Blir ett långt inlägg det här märker jag så jag sätter punkt här och så återkommer jag säkert senare om jag har ngt kul att skriva om ;)


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra