Min beslutsångest är nu någon annans...

Som ni vet så har jag ju haft beslutsångest för vilken barnvagn jag ska välja, har vart 3 olika jag funderat över...

Men nu har jag lagt över det beslutet på älsklingen istället :)

Jag kommer aldrig kunna bestämma mig så det är bättre att han med plånboken får bestämma...hehe. Så länge det blir ngn av de tre jag funderat över så kommer det bli bra :)

Vilken tror ni han väljer?

Begagnad jättefin vit cresent

Grannens nästan nya vagn (beige tror jag den va?!)

En helt nya svart vagn från babyproffsen tror jag det va (samma tillverkare som cresent)

Och vilken hade ni valt?


Kommentarer
Postat av: Jane

Av praktiska skäl hade jag nog valt den svarta, men om "hjärtat" hade fått välja så hade jag valt den vita. Älskar vitt, haha :D

2010-10-29 @ 14:51:44
URL: http://www.janejohansson.se/
Postat av: Sara

svårt det där! Har man råd så är det ju alltid kul med ny vagn... jag tror jag hade valt den vita cresent:)

2010-10-29 @ 15:17:52
URL: http://metrobloggen.se/smuliz8



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra