Orättvist....

God morgon

Har ju jobbat ett dygn nu och bara för att man skulle ändra klockorna i natt så fick vi jobba en timme längre :(

Orättvist :(

Men nu är jag hemma iaf och ska alldeles strax ge oss iväg, först ett besök hos en god vän och sen blir det Borås. Ska se om jag kan få tag på en vinteroverall till Liam och så skulle jag behöva ngt med eftersom jag nästan inte har några kläder som passar längre.

Sen blir det nog tt va hemma resten av dagen, har lite att plocka ordning bland här hemma och lite födelsedagspresenter att slå in.. det är ju ett tag kvar innan Wilmas födelsedag men lika bra att ha det inslaget så riskerar man inte att hon skulle råka se presenterna :)

Dags att kila...ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Aurora

Hoppas du hittar lite kläder. Vi brukar ta vägen till Gällstad. Kram

2010-10-31 @ 11:57:51
URL: http://www.metrobloggen.se/oro



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra