Så här tycker jag....

....om kvällen uppträdande i Idol

Minnah - Bra, men inte helt i min smak ändå

Daniel - Bra låt men tyvärr tycker jag inte att han gjorde det bra. Rösten höll inte riktigt måttet för denna låt.

Alice - Idag är första gången jag tycker att hon sjunger bra, tror det beror på att hon denna gången inte sjöng "nasalt"

Andreas - Tycker han låter likadant varje gång...inte bra!

Linnea - Inte min musiksmak men en skön tjej som kör sin egna stil, lite spännande vore det att få se mer av henne

Linda - Hon är bra :)

Olle - Näää....vad sysslar han med?! Inte bra idag...han är mycket bättre än så här!

Elin - Hon har en tuff stil men annars så gillar jag henne inte

Jay - Älskar hans röst även om jag inte är så förtjust i just denna låten, men massa + för han :)

Geir - Jag behöver inte ens lyssna på han för att kunna säga att han är bäst!



Så här tycker älsklingen :)

Minnah
- Tycker hon kom fram i kväll och tycker hon sjöng bra :)

Daniel - Surt

Alice - Underbar röst men tråkig låt

Andreas - Trist, han kan åka hem

Linnea - Cool tjej med trist musiksmak

Linda - Gillar henne :) Tuff tjej med bra sångröst

Olle - Besviken

Elin - Gillar inte

Jay - Han är en idol

Geir - Vinnare


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra