Söndag kväll

Go´kväll

Jobbat idag och sen direkt hem till hjärtat som hade lagat mat...härligt att komma hem till dukat bord :)

Sen har det inte hunnits med så mycket mer, har suttit och kikat lite på nätet för att se om jag kanske redan nu hade kunnat beställa ngn julklapp men hittade inte det jag sökte :(

Även om det är ett tag kvar till jul så vet jag att det går fort och det är många julklappar som ska inhandlas så det vore skönt att komma i gång i tid :) Jag gillar att va tidigt ute...

Nu blir det en kvällsmacka och så ska jag bädda ner mig i soffan en stund, i morgon ska man ju upp tidigt igen :(


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra