Söndag

Så var man uppe alldeles för tidigt ännu en söndag :(

Ska jobba som ni säkert förstår, skulle egentligen jobbat i går men eftersom Liam är hos mig denna helgen så bytte jag till att jobba idag istället.

Liam ska va med Fredrik på dan och så ska de till simskolan, efter det åker han till sin pappa. men i morgon hämtar jag hem han igen :)

Har en lugn vecka framför mig nu när dte gäller jobb, men lite annat ska vi hitta på.... Bl.a ett Gekås-besök är inplanerat :)

Nu ska jag fylla på mitt kaffe och få i mig lite frukost innan det är dags att väcka lilleman!


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra