Duktiga jag :)

Har fått vilat en stund och sen tagit hand om både tvätten och disken :)

Nu väntar en kopp kaffe på mig som jag tänkte njuta av i väntan på att Molly ska vakna. Funderar på om jag skulle börja med "operation" rensa Liams rum idag.

Det ser ut som ett bombnedslag där och han har alldeles för mycket saker, det finns massa som kan slängas och masa som kan packas undan och läggas i förrådet. Något måste göras iaf för som det är nu går det knappt städa där inne.

Sen får det bli en svängom med dammsugaren med...det är ju torsdag idag och jag brukar försöka städa lite då så det är rent och snyggt till helgen. Blir lättare att koppla av och njuta av ledigheten då :)

Har ni någon speciel dag i veckan som ni städar lite extra?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra