En lugn kväll

Molly var lite grinig tidigare ikväll (som hon brukar va på kvällarna), men sen 1,5 timme tillbaks så sover hon så gott. Robin är ute med en kompis så här är riktigt lugnt i kväll...alldeles tyst här hemma...bara tv:n som hörs.

Har egentligen endel som jag borde ta tag i här hemma men orkar faktiskt inte ikväll, ska bara passa på att ta det lugnt och njuta av lugnet.

Nystädat är det med, älsklingen va så snäll och hjälpte mig med det idag :)

Fast Liams rum ser värre ut nu än vad det gjorde häromdagen, jag har påbörjat "operation" röjning där och just nu ligger det saker överallt därinne. Trodde jag skulle bli klar idag men hann inte med så mycket så det får bli morgondagens "att göra".

Hoppas på bra sömn i natt så jag får lite energi till morgondagen, kan behöva det....


Kommentarer
Postat av: lovisa

Haft en bra helg?:)

TÄnkte bara tipsa dig om en superbra tävling jag har! du har chans att vinna en valfri bikini/monokini från www.brandsinfashion.com!

om du vill kika mer på tävlingen klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/april/vinn-en-bikinimonokini.html#comment

2011-04-18 @ 08:59:31
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra