Fått tummen ur....

Ända sedan lillan föddes skulle jag ringt försäkringskassan angående mitt bostadsbidrag, eftersom jag har 3 barn nu istället för 2 så kommer ju det påverka mitt bostadsbidrag (till det positiva).

Nu har jag iaf äntligen fått tummen ur och gjort det samtalet så nu ska jag bara vänta på lite papper som kommer skickas hem så jag får gjort ändringen :) Varenda krona jag kan få extra nu är välkommet!

Och på tal om pengar, är det ngn som vet hur lång tid det tar innan barnbidraget kommer i gång efter man fått barn?

Molly föddes ju 29 mars, kommer jag få barnbidrag redan nu i april för henne eller kommer det först i maj?


Kommentarer



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra