Första dagen....

Idag var det första dagen sen lillan föddes som jag ska få ihop alla tider som måste passas....

Liam ska lämnas på skolan, sen ska han hämtas och tillråga på allt så har jag bokat tvättstugan. Sen ska ju lillan äta emellanåt och det är ju inget som man kan styra direkt.

Hittils har det gått bra, Liam kom i väg till skolan utan att det rubbade lillans vanor. Nu är det dgs för mat igen men hon sover, hoppas hon vaknar snart för jag tänkte jag skulle hinna slänga in en maskin tvätt innan vi går och hämtar Liam.

Det tar nog några dagar innan vi kommer in i de riktiga vardagsrutinerna men det ska nog gå bra :)
Det va skönt med en liten morgonpromenad idag iaf, och Liam tyckte det va kul att få visa fröken sin lillasyster :)

Oj då...nu hör jag någon som är på väg att vakna...perfekt!


Kommentarer
Postat av: Jane

Ja det är svårt att komma på hur man ska pussla ihop allt, haha! Men de första veckorna är det ju faktiskt helt okej att släppa de flesta måsten (om man kan såklart) och bara vara i sin underbara lilla spädis-bubbla :-D Längtar redan efter nästa, den lilla "bubblan" är så mysig, hihi!

2011-04-11 @ 11:25:37
URL: http://www.janejohansson.se



Du heter:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du på hjärtat?:



Trackback

Om

Välkomna till min blogg! Presentation kommer inom kort och fram tills dess så tveka inte att fråga om det är något ni undrar över. Lämna gärna en liten kommentar när ni vart här. //Petra